En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Kattis - 11 juni 2009 09:13

Aldrig har jag väl följt väderprognoserna så noga som nu till avslutningen. Regn, regn, regn.... Jag vill få en somrig avslutning! Vid regn sker allt i gympasalen utan föräldrar och släkts medverkan. Vi får inte plats.... Fy, så tråkigt! 

De senaste åren har vi haft en rejäl hetta från början av maj och förbi avslutningen och sen STOPP. Därefter har hela sommaren regnat bort. Men nu verkar trenden brytas. Visst har vi haft någon veckas värme, men inte som tidigare år. Kan hända vi får ett somrigt sommarlov i år!?

Vi är ju en husvagnsfamilj, en flock flackande friluftare. Vi tar gärna vagnen någonstans dit där vi kan ta våra ryggsäckar och vandra i rolig terräng. Då är det skönt med regnfritt medeltempererat väder. Jag behöver inte mycket värme för att trivas, bara lite lagom.

Svenska lagom är alltid bra. Just right......Aldrig fel med andra ord.

Vi ska snart åka och fira min systers student och min brors polisexamen. Då vill vi också ha ett bra väder, då får det gärna vara lite varmare. Så där så värmen håller i sig in till sena kvällen.

Då kommer nästa tanke. Vad ger man till en student?

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards