En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Kattis - 14 juni 2009 15:52

Stackars lilla P, så blöt han var efter fotbollsskolan! Imorgon hoppar vi nog över det där om det regnar lika mycket. Jag stoppade ner honom i ett varmt bad och hällde i honom massor av varm o´boy och bullar. Det piggade upp en aning....

Nu börjar semesterplaneringen ropa på schemaläggning och det känns lika jobbigt varje år. När ska vi campa med dem, vilken vecka ska vi kunna komma dit och hur blir det med Mölle i år? Olika personer som man vill sammanstråla med och förstås alltid på olika platser. Och så ska man försöka få ihop det med allas kalendrar.....

Sen finns det ju ofta något särskilt ställe man själv vill hinna besöka.

Men det blir nog bra i år med när det är gjort.

Jag är lycklig och lugn bara jag får med mig dammsugaren!

Av Kattis - 14 juni 2009 10:35

Ja det är med dubbla känslor jag ser regnet falla. Gräset behöver mängder med vätska så här i början. Men gosse nummer två har fotbollsskola hela dagen.

Det var ändå ganska många killar och tjejer som samlades ute på gräsplanen. De ställdes i led baserade på årskull och sprang iväg på lätta fötter. Får se om de springer lika lätt efter en heldag i blask.....

Skorna lär kunna tömmas på en del skyvätska.

Såg på "Babel" som gick på tv igår kväll. Vad skulle det vara bra för? Jag kan inte begripa varför man vill utsätta människor för filmer som får dem att må dåligt! Jag är i alla fall en människa som strävar efter att må bra.

En film får gärna vara spännande och innehålla en del action. Men det måste leda till något. Inte bara visa på hur hemskt livet kan visa sig....

Nej, tacka vet jag då lyckopillret "Mamma Mia"! Då sprudlar man av lycka och vill aldrig att den ska ta slut!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards