En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Kattis - 21 juni 2009 22:33

Ja, nu har jag firat midsommar med allt vad det innebär. Vi var i Värmland det gröna och festade med släkt och vänner. Vi var närmare sextio personer, så det blev socialt på hög nivå! Det var så fint ordnat, pappa fixade en jättefin stång och bror min med spelarkompis ackompanjerade vår dans på bästa sätt. Det blev otroligt stämningsfullt!

Sen blir det ju inte sämre av att de bor med så idylliska små lador spridda på tomten....

Och tur med vädret hade vi med! Barnen fick åka björkklädd vagn efter traktorn och vi hann dansa och ha fiskdamm. Så när vi till sist gick in, kom regnet. Det kunde inte bli bättre timing!


Men då vi har flera små barn blir det ju inte till att kunna stanna allt för länge. De minsta blir ju ordentligt trötta redan efter åtta. Tyvärr....

Jag hade så hemskt gärna velat stanna för att få höra bror min med band spela. Men, men. En annan gång...


Skönt är det i alla tillfällen att komma hem igen. Och nu var jag en aningens nervös för vår nylagda gräsmatta. Men det visade sig ha regnat här mest hela tiden, så den är grönskande och frodig!

Och imorgon är det måndag igen.... Gubben har två veckor till på jobbet, sen är det semester på riktigt.

Jag undrar vad jag och killarna ska hitta på dessförinnan. En picknick och vandring på sandvik kanske, eller Tullgarns slott....

Eller bara sitta på min fina altan och mysa.....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards