En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Kattis - 25 juli 2009 20:43

Sista campingdagen börjar nå sitt slut. Det ska bli skönt att komma hem. Hur mysigt och kul vi än har haft det, så är hemma ändå bäst. Hemskt vore det väl annars!

Jag längtar verkligen efter min tvättstuga, dusch, säng, kök och köksbord, och min soffa. Och min gräsmatta, och min hammock, och min.....Jag skulle kunna fortsätta i evighet. Som sagt det ska bli skönt att komma hem.


Idag fyller min brors dotter ett år! Tiden går fort.....Hipp, hipp hurra!!

Och min äldsta fyller snart nio, kalas om bara några veckor faktiskt. Jisses!

Tänk när han kom, då låg jag med honom på golvet då han inte var mer än någon månad gammal, och undrade hur jag skulle lyckas med uppgiften att få honom att växa upp till en busig liten femåring!

Det var länge sen han passerade den åldern...........Nu ligger jag och undrar hur jag ska lyckas med uppgiften att få honom att inte växa upp så fort........ 

Små barn små problem, stora barn stora problem. Dit har jag inte kommit riktigt än, men spänningen är stor. MMHH - Målbrott, Motorer, Hårväxt och Hormoner. Det ska bli intressant!

Tyvärr är det ju ingenting jag överhuvudtaget kan relatera till........

Men jag hoppas jag kan få vara med och ta del av det som händer ändå.

Jag har en liten mardrömsbild av hur jag ensam står vid disken i köket, medans far och alla söner meckar moped ute vid garaget...

Jag får väl helt enkelt lära mig mecka jag med! Kanske jag skulle gå någon motorkurs.........?!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards