En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Kattis - 31 juli 2009 23:11

Nu är det sista timmen i Juli!

Jag förstår inte hur det kan gå så fort, livet. Jag gick ju nyss i åttan......

Sommaren snurrade förbi i ett vindsvep och Augusti kommer väl som vanligt med sol och värme? Vi får väl se. Augusti är den bästa sommarmånaden i mina ögon. Det är först då jag riktigt har hunnit med att ta in sommaren över huvudtaget, och den värsta semesterstressen är förbi. Man kan bara ta det lugnt och njuta och verkligen suga på de sista sommarkänslorna.........

Kanske äntligen sätta ner någon blomma i alla ännu tomma krukor ute på trappan. Och släppa alla tankar på att starta en köksträdgård som jag ändå aldrig har tid med. Fast nån gång ska det bli av!

Bara göra det jag känner ork för.

En kräftskiva skulle vara kul att ordna till...........Lite tidigt kanske.


Dagen som gått har jag spenderat med en fantastisk vän, vandrandes i affärer i Nyköping. Ätit lunch och härlig fika utan att behöva hoppa upp och ner åtskilliga gånger för att det är något som fattas eller någon som behöver hjälp på toa. Underbart!!

Hittat ett par supersnygga och sköna skor. Och sen klarat diskussionen med gubben ganska bra. Jag har inte femtio par skor, max tjugo!

Sen avslutades dagen med middag med samma vän och hennes familj, varav de två sönerna blev kvar över natten. Så nu sover åtta barn under nio år på övervåningen..........

Eller sover är väl att ta i. Jag kan ännu höra grabbarna fnittra och busa rakt ovan mig. Det är underbart att höra dem så barnsligt glada. Så som det ska vara.......

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards