En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Kattis - 14 mars 2010 20:15

En del dagar går bara i högsta växeln. Inte för att de behöver vara dåliga för det.

Morgonen började med en skön sovmorgon för min del. Och det är inte så ofta jag lyckas få till dem. Så det var verkligen skönt.....

Sen var det inte lång stund innan besöket från tidningen kom och gav oss en trevlig pratstund. Spännande att få se vad det leder till! 

Jag som har en förmåga att ha sönder alla kameror så fort de lyser på mig, är lite nervös över hur hennes bilder kan komma att se ut. Men, jag får väl måla över mig själv med svart tusch. På alla tidningar i affären också..........Hmmmmm, svårt.

Efter det fick vi i oss en lunch och en son iväg till kalas. Sen kom barndomsvännen på besök med nya familjen. Innehållande fem barn. Plus vår extra. Det blev en drös med ungar vid bordet. Häftigt! 

Gubben fick ta ut nya leksaken och låta alla barnen ta en sväng. Det var aningens uppskattat. Lite lagom så där.......


Nej, dagen idag får jag tacka för stort. 

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards