En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Kattis - 29 mars 2010 13:36

Var och kikade på lillplutten tidigt imorse.

En underbar liten Elvis var det!

Säg hallå till familjens kommande medlem.......


  


Tänk att det är så häftigt underbart varje gång!

Efter det blev det en lite fika nere på stan och en snabb stunds shopping.

Gosse nummer två har ju under en tid tjatat om att få börja läsa Harry Potter. Han får nämligen inte se filmen innan han läst dem.

Jag är dock aningens tveksam till att han kommer palla de böckerna redan. Nog för att storebrorsan gjorde det, men han är av en annan sort. Varken bättre eller sämre, bara av ett annat slag........

Igår kväll var vi i samma diskussion igen. Till slut sa jag att om han visar mig att han klarar av att läsa fem Casper böcker under en veckas tid, så går jag och köper den första boken åt honom.......

En timme senare hade han plöjt igenom dem allihop.

Så jag var ju tvungen att stå vid mitt ord.

Nu ligger han i soffan med ögonen klistrade på alla konstiga namn och det annorlunda skrivspråket i sin nya Potterbok.

Vi får väl se hur det går........

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards