En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Kattis - 23 april 2010 19:02

Vad är viktigt i ditt liv?

Hur mycket av ditt liv har du styrt upp? Har du följt någon annans livsplan?

Kan du prioritera bort något för att förbättra en annan sida av tillvaron?

Ligger makten för valet av livsväg i dina händer? 

Har du lika bestämmande rätt? Eller styrs du helt av någon i din närhet?

Har du försökt ändra något och ändå inte lyckats?

Varför i så fall?

Om du går upp imorgon och vill göra något annat än det som står på schemat, kan du det då?


Det är DITT liv! DU ska styra vart du ska gå.

De val du gör är lika viktiga som de val du INTE gör..........

Av Kattis - 23 april 2010 15:53

Nu har jag fått färdigt hela den frigående delen av staketet. Mycket nöjd!

Nu har jag en sida som vetter mot grannen, som inte syns så mycket eftersom den delar gränsen med en häck. Sen är det bara bakom huset kvar.

Nog för att det inte alls är på långa vägar klart, men ändå......



      


Vännen var här för att få lite guidning i sömnadsbeskrivningsvärlden. Kul att kunna hjälpa till.

Snäll som vännen är fick jag låna hennes symaskin över helgen, eftersom hon själv jobbar natt ända tills måndag. 

Min maskin sa upp sig häromdagen. Av en för mig totalt okänd anledning. 

Jag planerar en tur till staden för att kunna lämna in den för kontroll i morgon. 

Hoppas verkligen jag får det gjort också!


Nu börjar veckorna ticka in för festdags. Och jag vill få klart allt jag menat få till i klädväg. 

Men, men. Det går ju fort bara man kan sitta med det och har en fungerande maskin.


Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards