En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Kattis - 5 juni 2010 21:35

Jag har äntligen hittat kläder till mig själv. Rotade runt på 4mom en stund och fick ihop en skaplig trave. 

Mycket nöjd! Hoppas bara att de sitter som de ska och ser ut som de gjorde på bilderna.

Kanske jag kan få känna mig aningens fin till midsommar i alla fall.......


När jag inte är gravid ser jag alla vackra magar och underbart söta gravida mödrar och längtar sååååå efter att få vara i samma stadie.

Men när jag väl är där...... Jag ser ju bara ut som en flodhäst med otroligt fula ben! 


Sen blir jag alltid för snål för att köpa mig nåt roligt att dra över magen. För den är ju ändå snart borta.


Men nu har jag tagit mig i kragen och inhandlat lite nytt. Känns kanon.


Funderar på att ordna mig ett sådant där magstöd också. Kanske hjälper det magen att inte blir för uttänjd.... 

Av Kattis - 5 juni 2010 19:24

Började morgonen med ett judopass med lillkillen.

Det var avslutning och det firades med glass.

Av någon anledning var lillen helt off idag. Ville inte göra någonting och inte ens ha glass!

Vad är det på gång nu undrar man då.......


Själv är jag rätt off jag med. Otroligt trött idag. Och känner mig gigantisk. 

Och jag har ännu tre hela månader kvar med magen.....Hmmmmm.


Var iväg med två av grabbarna till ett par kompisar, stannade en stund för en liten pratstund jag med. Och sen fick jag hem tre grabbar några timmar senare.

Undrar när jag enbart hade mina egna söner sovandes hemma under helgen!?

Tänk att det ska vara så fantastiskt kul att sova över.

Nog för att jag minns hur spännande jag själv tyckte att det var. Men ändå.....


Ikväll blir det filmkväll. Spindelmannen för pappa och det stora och någon legofilm för de mindre.....

Vad jag ska göra? Vet inte....Läsa min bok kanske. I sängen.....

Åh, vad jag längtar till sängen!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards