En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Kattis - 5 september 2011 15:30

Beströdd av mängder med vackra, röda rönnbär är den korta lilla skogsvägen vi går på.

Det knastrar under skosulorna och det känns som riktig höst.

Många är dem som inte alls vill erkänna sommaren som besegrad, men jag kan inte känna annat än njutning.


Poolen står ännu vattenfylld på altanen. Med ytan täckt av löv och frökapslar.

Lusten att sköta om vattenleken har förfallit och poolskyddet har inte varit på plats på allt för länge.

Kanske kan jag med gott samvete lägga skulden på den bristande tiden.


Helgen som var rullade igenom med möhippor och ettårskalas. Och den kommande rusar förbi med ett bröllop, med tillhörande tärninsats.

En ovanligt trevlig insats vill jag medge =-)

Inte var dag man får sola sig i brudens glans!


Och imorgon börjar mina dagar!

Skolbänken 10-17 :-)

Tänk att få spendera hela dagar med att endast lyssna, läsa och diskutera ämnet som ligger en varmast om hjärtat!

Lycka....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards