En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Kattis - 16 januari 2012 15:37

Pestens boning.

Lite så känns det här hemma just nu ;-)

Vem kan undgå att få klåda då man ser dessa fruktansvärt prickiga barn överallt!? Det kliar över hela min kropp...


Men pigga och glada har samtliga av dem varit så gott som hela tiden. Någon var ju lite vissen här om dagen, men nu leks det för fullt i alla rum igen =-)

Skönt att de har vänner som redan haft detta, och om nu någon lyckats missa smittan, vill de väl få det avklarat i alla fall ;-) Så kompisar kan de ju leka med ändå, i mån av ork och lust...

Jag känner mig åtminstone otroligt glad över att detta blir avverkat nu!


Frisyr, var ju denna gossmors helguppgift. Och den har jag lyckats bocka av. 

Jag är fullt på det klara med hur jag vill få till det. Nu hoppas jag bara min kära frisör får till det som jag tänkt det. Det hänger ju som bekant på håret ;-)

Min kalufs är av det tjockaste laget, eller inte tjockt i egentlig mening, utan mer i överkant i mängdväg. Skulle varit nöjd med hälften ungefär =-)

Säkerligen sitter någon och anser sig ha varit mycket lyckligare i mitt mångfald av hårstrån, gräset är ju alltid grönare på andra sidan....


Hmm. Funderar på om jag ska dela med mig av skräcksynen jag väcktes av denna morgon.....




Lägger in den i miniatyr.

Lille E har visat sig vara en riktigt blödig kille! Näsblod var och varannan dag nu för tiden.

Okej att det är torrt och allt det där, men att vakna så totalt nerblodad känns mindre trevligt!

Så imorgon ska vi träffa fru doktorn, så får vi se om vi ska bränna eller hitta nån annan väg att gå.


Ja. Ja. Så står det till i det gossfyllda huset idag. 

Hoppas ni har det åtminstone något bättre :-)

Ha det gott så hörs vi!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards