En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Kattis - 14 februari 2012 21:13

Gossmor ligger i hårdträning inför kommande tävling. Fyra pass i veckan lyckas jag för det mesta få till.

Kvällen har ägnats åt judo och nötning av flying armbar. En rätt häftig teknik, som jag inte bemödar mig om att förklara närmare här (det är ett skutt upp på motståndarens midja, fånga en arm och vänd upp och ner och dra ett lås;-).

Det är riktigt kul att fila och slipa på olika grepp och tekniker, att inte bara lära in nytt hela tiden. Och ännu roligare är det när det känns som att det sitter...lite grand....ibland....nån gång i alla fall ;-)


Ute faller snön tjock och tung. En hel del väntas det komma. Inte roligt alls!

Söndagens underbara väder gav mersmak inför vårens takdropp. Dit vill jag komma, inte till högre kullar av snö.

Imorgon är det praktikdags för storpojken. Spännande! Mest för mamma gissar jag...

Tänk om man kunde få vara en fluga för en dag ;-) Och få sitta uppe vid taklisten och smygtitta. Äh, det går nog bra. Blir säkert bara roligt!


Själv får jag väl roa mig med att skotta fram parkeringen och fylla på vedförrådet. Och se till att hålla brasan vid liv.  

Med all den här snön som kommer...

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards