En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Kattis - 24 februari 2012 22:20

Med ena foten i sängen klänger jag mig ännu kvar i soffan. Njuter av en underbar fredag. 


Låtit gossar plaska och fladdra runt i stora bassänger. Forsat ner för kanor och gungat runt i vågorna. Gått helt mot klockan och låtit dem smaska på glass mitt i middagstimman. Haft en helt underbar fredagseftermiddag helt enkelt!

Fortsatt med galet sen (gossfamiljssyn) kvällsmat och blundat alldeles för tidsaspekten... Så skönt!


Av plask och lek blir man trött. 

Gossfar somnade med lillElvis, och har inte setts till sen dess. Nattningen skedde förvisso likt allt annat timmar efter schema, men en liten föräldrastund kunde varit trevligt. Men men....låt han sova.


Gossar slumrar gott. I alla dess storlekar.

Nu är det tjejkväll i det gossfyllda huset....



Ps. Nu är hon anmäld till bjj-tävlingen dessutom! Så gossmor finner inte längre någon återvändo...

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards