En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Kattis - 30 augusti 2012 15:17




 

Av Kattis - 30 augusti 2012 12:25

Lunchen undanplockad och disken i ordning. Robyn på spotify.

Liten Elvis nerstoppad i vagnen för sin middagslur och kaffet doftandes....


Konstigt. 

Sitter vid det stora svarta köksbordet för en liten stund för mig själv, innan hämtningarna av ett par mindre gossar måste påbörjas. Och det är verkligen en liten stund för mig själv...

Bara jag och lilla minstingen satt och petade i oss våra köttbullar till lunch, och nu sover sötnosen. Så ensam sitter jag nu kvar. 

Tur jag har liten fyrfoting! Någon att prata med och pyssla om. 

Det blir vårt perfekta träningsutrymme :)


Idag har vi prövat att köra en liten bit, med tösen sittandes i bilburen, upp och ner längs gatan. Gick kanon! Och en kortare snutt av morgonpromenaden togs med vännen och hennes halvåring, jaktlabrador. Freja var så duktig och lyssnade på mitt kontaktljud jättefint =) För hälsa får de ju fortfarande inte. Det är ett par veckor kvar till hennes vaccination.


Nästa vecka planerar jag dock att åka till veterinären och träna miljöträning. Bara gå in och sitta i väntrummet och äta godis. Tänk att komma till doktorn och känna att det är lika mysigt som att ta en fika...





Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards