En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Kattis - 10 juni 2014 20:42

Jag är ingen shoppinggirl.
Gillar inte jättemycket att gå i klädaffärer och är väl egentligen nog inte speciellt modeintresserad. Ingen kan nog påstå att jag klär mig i det senaste. Jag klär mig mer i det skönaste. I det jag gillar och känner mig hemma i. Som sagt; bryr mig inte så mycket...

Något jag däremot verkligen gillar. Det är träningskläder. Och skor.
Skor har alltid varit lite min grej. Gubben tycker jag har alldeles för många. Men det tycker väl alla?!
Det är inte så att jag springer och letar skor hela tiden. Det är mer så att jag liksom råkar ramlar över par som jag bara inte kan slita mig ifrån!
Jag kan stå med ett par skor på mig i en butik i evigheter och verkligen kämpa för att gå därifrån utan dem. Men om skon bara vägrar lämna min fot, så lyder jag!

Fast nu har jag faktiskt gått för att söka mig ett par bra skor att springa i skogen med. Och med en mycket bra löpskokännare, med egen butik dessutom, i trakten blev den jakten inte särskilt lång!
Så nu står jag här som barnen. Och tar nog med mig mina nya fina skor i sömnen ?

Av Kattis - 10 juni 2014 09:48

Surplar kaffe med en hand och gosar med hårig fluff med den andra. Hammocken gungar stilla.

Någonstans klipps en gräsmatta, någonstans hängs det tvätt. Bakom mig leker egna barn på den hembygda lekplatsen.

Funderar över dagens agenda och kommer fram till att den är ganska tunn. Förutom allt det vanliga som normalt fyller min vardag har jag nog inga måsten just idag. Därför lutar jag mig tillbaka och gungar lite till.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards