En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Kattis - 22 juli 2014 09:21


Japp. Klar med sjalen.

Säkert ser ni att jag lyckades komma i otakt under två av de allra första varven. Men desto mer bevisligen handstickat.

Frågan är vad jag ska göra av alla mina stickade alster...


Solen är varm idag. tack och lov att vi satte upp plaskpoolen innan mannen drog igång arbetsveckorna igen! För nu behövs den sannerligen! Redan innan frukost.


Kampsportsklubben jag är medlem i, den bästa som finns;) har fått nya lokaler. Vi har fått oss sprillans nybyggda och skinande rena och fräsha lokaler. Och helt ny judomatta dessutom. Så lyxigt som det bara kan bli!

Fast vi har inte kommit in än. Det ska byggad klart först.

Nu är vi i det skedet att golv ska läggas i fikadelen och läktare ska byggas längs träningsytan. Då gäller det att många ställer upp och hjälper till!

Och det kan det ju vara lite si och så med vad det gäller föreningar. Det krävs eldsjälar.


Föreningar lever och andas tack vare dem...

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards