En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Kattis - 23 juli 2015 21:34

Jisses vad dagarna går undan nu för tiden! Full rulle i ett.

Idag kom trevligt familjebesök redan före lunch och underhöll oss hela dagen. Eller om det var vi som underhöll dem. Den saken är oklar...

Det blev att visa upp den charmiga sommarstaden med liten obligatorisk tuff-tuff-tågfärd på köpet, eftersom de inte varit här på flera år. Glass i hamnen och fniss åt mysiga och fjantigt små sko- och klädaffärer.

Vädret var till och med på vår sida! Helt otroligt!
De kom förvisso två-tre rejäla skyfall, men dessemellan (hmmm finns det ordet?) var det sol. Så barnen kunde till och med bada!!

Lunch, middag och ett par fika med glada skratt gjorde denna dag riktigt lyckad.
Guldstjärna på den!

Av Kattis - 23 juli 2015 09:41

Sitter inbäddad i filtar under taket på altanen. Det ösregnar!
Men jag vill ta min morgonkaffe här.
Och där med punkt.

Känner hur det ömmar i nästan varje muskel och kroppen är lite trött. Men lycklig!
Kom iväg till grannklubben för ett riktigt bjj-pass igår kväll.
Fick köra riktig bjj med riktiga bjj;are på riktigt bjj-vis. Underbart. ?
Så himla galet skitkul!

Vi har ju endast haft inhyrd bjj-tränare på vår klubb tidigare och det blir jättedyrt. Så denna termin har vi knappt haft nån bjj alls på schemat. Jättetråkigt!
Men förhoppningsvis får vi till det nu i höst. Och lite med egna tränare också.

Så inatt sov jag gott!
Både på grund av två tidiga morgnar med kryssning och för ett rejält träningspass!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards