En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 10 september 2016

Av Kattis - 10 september 2016 15:44

Mår som jag mår, men vill kompisen ha mig på mattan när det vankas gradering så finns jag på mattan.
Två timmars teknisk judogenomgång senare graderades hon till grönt. Snyggt jobbat!

Det är alltid både roligt och bra att träna rena tekniker. Skönt att känna på dem riktigt ordentligt, i detalj.
Idag passade jag på att filma ett par stycken, för att se hur jag gör. Det ser man ju liksom inte så ofta. Man går bara på andras syn på saken.
Men jag blev riktigt nöjd. Såg helt ok ut.

Efter det blev det till att försöka bekämpa det sena uppvaknandets huvudvärk, som inte velat släppa.
Vill ju faktiskt kunna ha kul ikväll också. På dagens 30-årsfest.

Av Kattis - 10 september 2016 11:01

Somnade snabbt direkt efter gladiatorerna. Klockan hann aldrig slå tio. Sov som en stock med mängder av drömmar studsandes mellan hjärnbalkarna.
Fick en attack astma som väckte mig vid femtiden så jag fick gå upp och pumpa lite medicin av olika slag.
Lustigt så var det i drömmen attacken kom och sa åt mig att vakna.
Men sen tog det inte så lång tid innan jag åter sov djupt.

Nästa gång jag närmade mig vakenhet kände jag omkring mig och insåg att jag var ensam! Alla hade gått upp! Till och med mannen! What!?

Krälar fram till mobilens nattgömme och tittar på klockan. 10.30
Vad i h...? Jag sover aldrig längre än åtta. Oftast inte mer än till sju.

Upp kliver jag sen istället helt snurrig och förvirrad. Man blir ju som bakis av att sova för länge.
Men får väl lita på att det var det som behövdes.

Tolv timmars sömn.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards