En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 3 mars 2020

Av Kattis - 3 mars 2020 21:30

Klockan är inte mer än nio men jag är redan på väg att lägga mig. Jag är trött. Min kropp är trött. Och att få krypa i säng med en bok är dn av de bästa stunderna på dygnet.

Jag har klarat av ett mastodontpass i gymmet under kvällen vilket tog musten ur mig fullständigt. Och är det något jag lärt mig att prioritera genom min träning så är det just sömnen. Sömn och extra protein.

När klockan blir midnatt här i Sverige börjar min artonåring sin resa hem från USA. Där har han varit och upplevt sin livs resa, så här långt, med flickvännen och hennes föräldrar. Känns jättekul att han fått vara med om det.
Men det känns ännu roligare att han kommer hem.

Samma gosse ska köra upp och förhoppningsvis ta sitt körkort slödeles inom kort och han tar även studenten till sommaren. Något som kräver sin planering.
Kanske dags att börja fila på den...

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards