En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 15 april 2020

Av Kattis - 15 april 2020 21:18


Ja. Vad ska man säga. Skitpass. Just nu överskuggas mitt sinne av resterna från dagens skitpass.
Helkropp med fokus på maxstyrka. Försök till personbästa i två övningar. Bommar båda. Lyckas inte ens tangera det gamla pb?t. Så dåligt.
Känner mig usel. Värdelös. Undrar vad det är för fel på min kropp. Varför går resultaten åt fel håll.
Surar. Grottar ner mig i bitterheten.

Suck.

Nedrans skit.

Det är inte synd om mig. Och jag är inte löjlig. Jag bara känner. Tillåtet. Låter känslorna fylla mig. Till bredden.
De kommer sen sakta blekna. Mattas av. Rinna ut.

Typ. Nu.

Imorgon är en ny dag.
Då ska jag göra nåt roligt. Springa. Det är kul. Långa intervaller i stege. Lite snabbare för varje kilometer. Då kommer jag känna mig stark. Stabil. Trygg. Snabb. Uthållig.
Det blir bra.
Bättre känslor.

Känslor kommer och går. De är inte fel. De är inte fula.
De är tillfälliga.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards