En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Kattis - 25 september 2009 19:02

Jag önskar er tillräckligt mycket sol för att ert liv ska vara ljust.


Jag önskar er tillräckligt mycket regn för att ni ska kunna uppskatta solen.


Jag önskar er tillräckligt mycket lycka för att ni ska känna lust att leva.


Jag önskar er tillräckligt mycket sorg för att även små glädjeämnen ska verka stora.


Jag önskar er tillräckligt många vinster för att ni ska få allt ni behöver.


Jag önskar er tillräckligt många förluster för att ni ska uppskatta allt ni har.


Jag önskar er tillräckligt många välkomnande för att ni ska klara av det slutgiltiga avskedet.





Läst ur Septembers bilaga av Trosa/Vagnhärads församlingsblad.

Av Kattis - 25 september 2009 15:28

Gubben ringde och berättade att han bokat en kryssning för hela familjen över helgen. Det skapade galet lyckliga barn! De älskar verkligen att få åka den stora sälbåten.........Och jag tycker nog också att det är väldigt mysigt. En liten minisemester..

Fast biverkningen blir ju att ta sig dit till klockan sju och sen av båten klockan sex morgonen därpå. Men vi får börja resan med en riktigt härlig frukostbuffé. Och sen är det bara mys hela dagen. Kanske en sväng i poolen och en mängd vandringar bland hyllorna på leksaksavdelningen. Och när barnen somnat kanhända vi får en liten kopp te i godan ro i hytten.

Nu är det förstås dessvärre så att vi blev tvungna att ta två hytter...........Vi får väl hoppas att de ligger på samma plan i alla fall! Tänk om de är på helt olika platser i båten...?

Om de ligger i samma korridor blir det väl en kvällsfika utanför hytterna i korridoren.

Ja,ja. Det blir ett litet äventyr...........

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards