En bit ur mitt liv

Alla inlägg under augusti 2018

Av Kattis - 2 augusti 2018 09:09

Så. Ett par lediga dagar igen. Puh!
Igår morse var jag så trött att det var galet. Upp mitt i natten tre mornar i rad direkt efter fyra veckors semester. Tufft!
Och så ville jag få ihop ett löppass på det. Tänkte låta gubben släpa runt mig en sväng, det brukar bli lättare då. Men han ville minsann långt.
Och jag säger ju aldrig nej till att testa mig och min kapacitet. Så visst!
Fast det var jobbigt. Jag hade så ont i benen när jag kom hem.
Tack och lov mötte vi ett par vänner och stannade och pratade en stund på halva varvet. Skönt med vila. Trodde jag skulle ramla omkull.
Det var bra jobbigt!

Såna pass är ändå lite balla. På ett morbidt sätt. Att försöka kämpa fast man är så trött.
Egentligen var jag väl mest trött psykiskt och sömnigt liksom. Inte fysiskt och kroppsligt.
Jag hade ju sovit ganska bra natten till igår. Sju och en halv timme är väl ändå ok?
Det var ju bara det att jag var så trött efter jobbstarten. Efter att ha haft semester.
Men det blev ju ett pass med att träna pannbenet och att träna på att kämpa sig framåt trots utmattning.
Perfekt inför Tough Viking tänker jag.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards