En bit ur mitt liv

Alla inlägg under september 2014

Av Kattis - 23 september 2014 11:47

Ja, den där sommarvärmen var ju inte rolig att springa i!!

Och den höll i sig...


Det blev dessvärre ett antal veckor med i stort sett ingen löpning alls efter vår långa svimningsfärdiga skogstur i juli.

Men till slut kom jag igång igen. När paniken inför det stundande Lidingöloppet kom krypandes. 

Och sen har jag faktiskt fått in ett tvåtimmarspass i veckan, i stort sett, under de senaste sex veckorna. Plus en eller två kortare svängar. 

Sen har jag ju alltid judo och bjj, vilket jag tränar ett par gånger i veckan och de vanliga styrkepassen lite då och då.

Så det känns rätt bra inför lördagens Lidingölopp! Jag känner mig redo!

Redo och aningens rädd för alla baciller! Ni skulle se min morgonrutin, med beet boost, c-vitamin, zink, multivitamin och l-glutamin. En riktigt blodröd historia! Men den lilles hosta ska jag INTE ha!!

 

Nu är det mest ett försök till någon typ av vila jag sysslar med. Fast jag vet inte hur allvarlig den ska vara.

Springer mindre i alla fall. Kan hända det bygger upp en väldig drift inombords, så där så jag susar fram i spåret...

 

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards