En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Kattis - 21 februari 2012 15:33

Gossmor är supertrist...


Smärtan är kraftigt påtaglig. Sträcker sig mellan skulderbladen och upp till nacken.

Kände det komma under bjj;n igår kväll. Det kröp sakta djupare in i muskeln. Började under en svepövning med bakåtrull. Mitt huvud visste inte riktigt vart det skulle ta vägen... Och på den vägen är det.

Smörjer med kylgel, värmer med vetekudde, knaprar alvedon och ipren om vartannat.

Det är inte roligt :-(

Det är inte roligt att ha ont. Inte roligt att vara tvungen att avstå träningen.

Och framför allt; inte roligt att vara en fruktansvärt tråkig mamma...


Att ligga och vila nacken är knappast möjligt heller. Även om jag gör så gott jag kan på den fronten.

Stoppar mat i magar, Elvis i sovläge, i mig ipren och lägger mig själv i soffplacering framför "Mamma mia".

Det hjälper. För en stund.


Hoppas det hjälpt helt imorgon....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards