En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Kattis - 29 augusti 2011 09:46

Med vännen i fokus.

En dag helt ämnad för henne och hennes stora kärlek. En dag alldeles bara för att glädja dem.

Självklart ska denna dag ordnas på det sättet som uppfyller deras önskningar så långt det bara är möjligt.


Att då få ställa sig intill. Få dela, medverka och i den mån det är möjligt, förhöja deras kärleksstund, är fantastiskt underbart.

Plötsligt befinner man sig i en sits då man med känselspröten långväga ute försöker läsa av deras viljor och fantasier. Då man inte vill något hellre än att lyckas med att måla även sitt eget lilla hörn av dagen, i den färg och form som de planerat in.


Och det är svårare än jag någonsin trott!

Att själv veta vad man vill, är en sak. Då man ser den inre visionen och låter alla bitar luta åt det hållet, är det inte alls så svårt.

Men att försöka följa någon annans vision.....


Min älskade väns stora dag väntar.

Och den dagen är sannerligen stor. Viktig. En dag som ska visa sig från den allra bästa sidan.


Den största dagen, som är den första och vackraste dagen på resten av hennes liv.


Den vackraste dagen - åt den vackraste vännen. Det är min önskan.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards