En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Kattis - 7 oktober 2015 11:30

En tvättstuga till taket fylld med rentvätt blev det för mig att ta mig an denna morgon. Och riktigt skönt känns det när det är tömt.
Då är det bara att börja om.
En evighetsmaskin.

Utöver det har jag packat lite ordrar och avklarat några mail. Alltmedans hjärnan bearbetat gårdagens alla intryck och lärdomar.
Natten igenom bläddrade minnet runt bland mineraler, symptom och balanseringsprodukter.
Magnesium - minplexB, natrium/kalium - stress - adrekomp, calcium/fosfor - slow - långsam ämnesomsättning - paravege.

Det är ju lite frustrerande då man gått utbildningen för länge sen men liksom inte fått det att fastna. Livet kommer som bekant emellan ibland.
Men det är ju lyckosamt då vi har mannens far som är sprängfylld av erfarenhet och kunskap, och som vi också gick utbildningen hos. Då kan vi ju lätt bara få göra en snabb repetition för att komma ihåg allting.

Kontakter är bra.

Av Kattis - 7 oktober 2015 07:14

Fjorton timmars bortadag, fullproppad med intryck och spännande människomöten!
Känner hur den teoretiska kunskapen, tillsammans med dagens verkliga analysredovisningar, fått en starkare och klarare innebörd.
Nu förstår jag hur jag tolkar en persons ämnesomsättning via kroppens mineraldepåer och kan tyda stressnivån från hur kalium/natrium-balansen ser ut.
Otroligt intressant och spännande! Och jag är om möjligt ännu mer imponerad av min käre svärfars fantastiska erfarenhet och kunnande!

Men sen sov jag gott.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards