En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Kattis - 6 september 2011 21:12

Suttit i skolbänken med ord av olika slag.

Beskrivningar, tolkningar, egna erfarenheter, betydelser och personliga åsikter.

Det kan vara svårt att förstå alla varierande begrepp ibland.


Men det är härligt med diskussioner som kan visa på allas olika synsätt, allas olika infallsvinklar.

Lärorikt och enormt inspirerande.


Det blev en dag full av betänkande och funderande som nu är till ändå.

En natt med bearbetning lär följa. Och djup sömn...


Gossfar har snurrat allt som snurras bör med varsam hand. Haft en helt underbar dag, enligt egen utsago. Gossmor blir mycket glad :-)

Å ena sidan snurrades ingen tvätt (lika bra det, det är alfatikens revir,morrrr) å andra sidan chockades jag av att badrummet plötsligt var inrett med en - bastu!!


Sisådär en två tre år efter vad jag först planerade, står den nu där i egen ståtligt träsnickrad fura. Det är aldrig för sent för lite värmebad!

Det är nästan lite spännande att se hur vi tar dagen på våra egna sätt.....

Av Kattis - 6 september 2011 13:20

Nya namn och nya dofter. Någon som gnäller och en micro som surrar. Rast. Mätt i magen och lite full i huvudet. Intryck ska in och uttryck ska ut. Vad tycker och tror jag…

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards