En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Kattis - 15 september 2011 10:25

Lilla firman lever sitt eget liv inne på mitt hjärnkontor nu för tiden.

Febril aktivitet kring kursupplägg, hemside-design, marknadsföring och annonsering. Lokal...isering....


Kul som attans är det!

Och lite allt på en gång. Råttan på repet....

Vad måste på plats först? Hemsidan, annonser, eller place-to-be...


Läsningen/pluggböckerna rullar på slutetappen. En bok kvar, sen finns all kunskap färdigprogrammerad och mappsorterad uppe i kontoret ;-)


Vid sidan av alla dessa tankar rullar livet på som vanligt.

Alla föräldramöten avklarade och kvällsaktiviteterna terminsstartade.

Löpningen letar tidsluckor, men brukar lyckas att klämma in på ett eller annat sätt ändå.


Första vagnsrundan tog jag i tisdags.

En längre sväng på 8 km blev det, men inte i löpfart precis. Powerwalk kan vi kalla det, så låter det lite tjusigt i alla fall.

Jobbigt var det. Och det är väl allt som räknas.

Men ont i knäna fick jag :-( Det är annat att gå i rask takt. Blir andra muskler som får jobba, är nog inte helt fel att ta en sådan sväng ibland!

Min rumpa fick sig åtminstone en värre omgång än vanligt....


Ikväll ska jag försöka smita medans de stora tränar judo.


Från övervåningen hörs lite smällande och stängande av fönster.

Putsaren är här och ska hjälpa mig se ut igen =-)

Nu är det ett och ett halvt år sen sist! Tro mig när jag säger att de är skitiga!


Men eftersom vi dränerade i somras kändes det något bortkastat att putsa fönstrena innan det var klart.

Så nu återstår det roliga jobbet att fixa något fint att hänga i fönstrena också.

Några gardiner har nog gjort sitt för den här världen nu, alldeles urblekta och fula.

Kanske kan färga om, eller sy ihop med något annat färgglatt....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards