En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Kattis - 8 mars 2012 14:27

Fryser. Eldar så kaminen glöder. Ändå känner jag mig som en vandrande isbit....

Suttit och kollat igenom match-schemat inför helgen och känner hur den inre kämpar-kärnan växer för var minut. Den växer och börjar så sakteliga glöda lite smått. Trots det fryser jag.


Våren kom och gav löften om ljus och värme, sen försvann den lika fort igen. Jag är trött på kylan nu! Längtar efter att sippa kaffe på solvarm altan. På öppna jackor och obehövda vantar. Efter sol och värme, kort och gott!

Får värma mig med kaffe så länge...


Gossar spelar legospel i vardagsrummet (nej, inte tv, brädvariant;) och Elvis bygger koja under köksbordet tillsammans med en storebror. Härligt att alltid ha någon häftig bror att bygga borgar med!

Snart ska jag öppna öronen för en högläsningsstund och samtidigt passa på att ta en liten vila...


Ha det gott!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards