En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Kattis - 16 januari 2013 13:35

Sorgen finns i tystnaden.

Mitt hjärta stilla gråter.

Dina minnen ryms i tomheten.

Och aldrig ser jag dig åter.


Den du var. Den du är.

Den du alltid kommer att vara.

Finns alltid kvar inom mig.

Älskade. Tokiga. Underbara.


KT -13

Av Kattis - 16 januari 2013 09:30

Det var sommar, och hjärtat var öppet.

Små svarta knappögon glittrade mot mig, och den lilla kroppen var full av liv och framtid.

Livet startade på tallbacken med barr mellan trampdynorna, fortsatte med många timmar längs skogsvägarna.

Lekar och bus, träning och en hel del hyss. Långa gemensamma träningsstunder på gräsmattan. 

Matte tränade liten vovve. Vovve tränade liten matte.

Med en outsinlig lust att lära. Från båda håll...


Åren for förbi i en rasande fart.

Vi blev lärda, båda två.

Så många gånger du gjort mig stolt. Otroligt stolt!

Och som du har visat på din ofantliga kunskap din sista tid hos mormor! Hur hon fått motta sådana mängder av imponerade uttalanden från alla och envar som passerat er i vardagen. Du har fyllt hennes hjärta med kärlek och stolthet!


Livet är långt.

Men aldrig lika långt mellan människa och hund.

Och nu är din resa slut. Men du kommer för alltid vara en del av oss, som du lämnar efter dig.....


Älskad. Saknad.

 


 

Poker 2002-2013

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards