En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Kattis - 31 januari 2013 14:01

I en mulen värld där vinden får träden att svaja. En grå tid då vänner får liv och vardag omkullkastad. Där regn och slask bäddar för det osociala.
Kämpar jag för ett hopp om en ljusare framtid. Vurmar jag för värmen mellan oss. Brinner för kärleken mellan vänner som håller upp varandra.
Ta ett fast tag i din nästas hand, och håll hårt tills stormen är över

Av Kattis - 31 januari 2013 08:03

Så tar vi avsked från januari och kliver raskt vidare i detta år.


Liten sjuåring knaprar skorpor med massor av smör. Spinkig blev inte tjockare av några dagars magbubbel precis. Han som inte äter många tuggor av någonting i vanliga fall, har ju inte ätit ens hälften av ingenting nu...

Blir att peta i honom fett i mängder nu! Och massa annat också naturligtvis.


Torsdag är det också idag. Vilket betyder judo och bjj. Äntligen! Underbart!! Det blir jag och Samuel som får träna idag. Pontus har ännu en veckas vila med sin brutna näsa, men nästa vecka kan han äntligen få släppa loss igen! 

Och då lär det gå undan.




Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards