En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 8 juli 2016

Av Kattis - 8 juli 2016 20:02

Ligger raklång och vilar min trötta rygg. Vet inte om det är jobbet eller träning som är orsaken. Kanske kombon.

Denna veckan står sex arbetsdagar på schemat och det är ju ett konstant gående, stående och knäböjande passet genom. Så det är klart det tar på ryggen.

Träning är desto viktigare bara därför.
Idag var det bänkdag. Utan framsteg i det men en ökning i hantelrodd. Och man ska ju se till helheten.
Men när det inte känns som nån utveckling alls i en övning är det lätt att tappa lusten.
Som mina chins och pullups. Kämpat i ett halvår och det är först nu jag börjar känna att ens tekniken börjar infinna sig! Att rörelsen kommer från ryggen och att bålen hålls stabil.
Men jag klarar fortfarande bara tre stycken! Tre stycken!! Så himla futtigt!
Sen jobbar jag med gummiband.

Men. Jag ska se till helheten. Och det går ju framåt.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards