En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Kattis - 6 juli 2009 16:04

Idag var jag ner till vår lilla presentbod för att inhandla ett parisiskt kakfat i gammal stil. Det blev en skål och en burk också. Jag tänkte till exempel använda burken för diskmedelstabletterna på diskbänken. Lite snyggare än de fula förpackningarna..........

Av Kattis - 6 juli 2009 09:16

Första riktiga lediga vardagen och det känns riktigt bra. Regnat har det gjort hela natten, men det gör inget.........

Idag har vi ett schema fullt med ingenting! Jag kan göra vad jag vill, fast det kan jag ju jämt...

Igår drog vi iväg till en större ort i närheten och jag hittade, om inte det jag var ute efter, så åtminstone något. Bland annat ett par trasmattor till köket. Ja, ni läste rätt! JAG har skaffat mattor!!

Jag ska försöka klara av det stora dilemmat med att ha mattor liggandes på mitt golv. Trasmattor kan jag ju alltid slänga in i tvättmaskinen per tionde minut. Och skaka av tio gånger om dagen.....

Men det ger en mysig ombonad känsla. Och det är väl aldrig fel.

Det jag ville få tag på var stolsdynor till köksstolarna. Dynor som skulle skapa den där "Leila bakar"-atmosfären. Men jag får försöka via webben i stället....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards