En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Kattis - 3 juli 2009 20:58

Jag drömmer om mitt nya kök. Det kommer inte bli gjort på många år. Men jag vet redan hur inredningen ska se ut. Och nu har jag hittat min nya visionsbild över det hela. Tänk "Leila bakar". Så vill jag att det ska ut!

Jag har just beställt lite tyg för nya gardiner, så kan jag i alla fall få in lite av den känslan. stoffochstil.se har mycket fint kan jag tipsa om........

Av Kattis - 3 juli 2009 13:21

En mors största sorg är då hennes barn mår dåligt........

Lille D fick feber igår, inget mer med det alltså, bara vanlig feber. men det räcker för att få en mors nerver på helspänn och tålamodet i botten.

Det är verkligen som en varghonas vädring av fara!

Nog är det lustigt hur vi ännu är så präglade av vårat genetiska ursprung. Ändå ifrån den tiden då vi var tvugna att vara på vår vakt inför främmande stammar eller farliga djur.

Ett barn som skriker tröstlöst, då ingenting hjälper. Kan trigga igång den lugnaste.........

Å andra sidan finns det heller inget som gläder en mor så mycket som att se sina barn glada och lyckliga! Och det är väl därför man strävar efter det med hela den enorma kraft man besitter som mor.......




Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards