En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Kattis - 28 april 2010 13:38

Nu har vi haft en rolig stund i trädgårdshandeln.......

Inte för att jag kom hem med så väldigt mycket, men det är kul att titta på vad som finns. Och drömma lite.

Hem kom ett par klematis och ett par andra blommor.


  


Klematisen vill jag sätta i gräsmattan vid altanplanket. Men utan någon egentlig rabatt. Kan det gå, tror ni?

Får väl se vad jag kan lyckas med. Jag har inte precis gröna fingrar.....


  


Men visst är det inspirerande bara att se alla dessa jordpåsar och plastkrukor med små nygrönskande växter! Man vill på något sätt ta hand om dem och se dem växa sig rejäla och stadiga.......

Eller är det bara jag med mina enorma moderskänslor?!

Av Kattis - 28 april 2010 09:00


  


Morgonpromenad till skolan i solsken.

Härligt med ett äkta vårväder nu äntligen!

Idag bär det av till trädgårdshandeln för lite gröngodis.

Vill få klematis att klättra över altanplanket och en eller annan vattenväxt i tunnan. Ska bli roligt att få gå och drömma lite....


Tack återigen för alla roliga kommentarer. 

Tina/Budda noterade min mening om att missfall är vanligt. Kan hända du kände att meningen var hård? Det var inte min mening att låta fräck.

Jag menar med missfall, ett tidigt sådant. Jag har själv haft ett par stycken. 

Det är absolut inte något glädjande, men ändock vanlig.

Rent krasst ska det bli ett missfall var tredje graviditet. 

Eller ska och ska, det blir.........rent statistiskt.

Allt handlar om spräckta förväntningar och bortblåsta framtidsvisioner. När man har en plan och tanke om framtiden som plötsligt omkullkastas, det känns aldrig lätt. Att måsta fundera om och börja om......

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards