En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Kattis - 6 mars 2010 11:45

Varför vill aldrig datorer som jag vill?

Jag ville ge er en bild på far och äldste son på leksaken med stort L.

Men det fick lov att bli i ett nytt inlägg. Så här kommer den.....


  

Nu gav de sig iväg på en fotoutflykt i det härliga solskenet.

Kort därpå, direkt efter deras avfärd, lät höga sirener ljudligt alldeles i närheten.

Varför ska alla tankar gå till tokigheter då? Man är ju knasig.......

Av Kattis - 6 mars 2010 11:34

Vilken underbar dag!

Jag och son nummer tre har skottat som galna för att få bort så mycket snö som möjligt från vår härliga altan. Sen satte vi oss svettiga och trötta med varsin dricka i en stol och njöt i fulla muggar..... Sooooool! Åh, vad man kan sakna den!

När jag säger det så vet jag att mina nära och kära skrattar och tvekar, eftersom de vet hur jag låter på sommaren. Då står jag inte ut med solen och värmen!

Men är det inte just det som är så fantastiskt med vårt avlånga land i norr? Att det är okej att älska nästa årstid och sen tröttna på den. För det byts av hela tiden.

Nu har vinter varit underbar och alldeles otrolig. Som en dröm vid juletid.....

Men med tiden får man lov att bli totalt less och längta efter nästa säsong.

Det börjar bli dags för vår, sol och grönska.


Mannen har tagit små vändor med alla gossar på sin nya leksak, fyrhjulingen.

Behöver jag tillägga att barnen gillar det lika mycket som far sin?!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards