En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Kattis - 30 juli 2011 23:51


Jag lägger mina tankar i dina händer.

Öppnar alla gömmor och släpper fram alla demoner.

Lämnar glömda hemligheter inom synhåll. 

Låter dig se varje liten bit av mig.

Hela mitt jag.

Vill ge dig. Hela mig.

Av Kattis - 30 juli 2011 16:55

Det är otroligt vad många delar det går att få en liten vindruva i!

Tio stycken minst.

Lille Elvis är riktigt förtjust i vindruvor, och slukar lätt en liten klase alldeles själv.

En liten klase som blir en rejäl hög när de delats i mikroskopiska bitar.

Hans små fingrar nyper tag i bitarna med precision och stoppas noggrant in världens sötaste lilla mun.


Det är sen eftermiddag och dagen har rullat på i samma snabba takt som vanligt.

Förmiddagen spenderades med en tur i den lilla, lilla stadens blå tåg.

Vilket roade lille D enormt. Han satt ömsom på ena sidan, ömsom på den andra och ömsom stod mitt i vagnen, för att titta och se allt vi möjligt kunde passera.

Inte gick det fort, så det fanns ingen risk att missa något ;-)

Och utan uppehåll gick hans pipa. Pladdrandes om allt och ingenting.

Tur det inte var en guidad tur, då hade de fått höja volymen ordentligt....


Regnvädret som aldrig kom, släppte istället in en dag uppvärmd till max. Och fram på eftermiddagen tittade även solen förbi.

Det blev en familjetur till. På cykel. 

Framför allt till butiken för det livsviktiga inköpet av lördagsgodis.

Men gossmor lurade med hela drösen på en liten omväg på hemvägen ;-)

Alltid lika mysigt....




Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards