En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 8 september 2017

Av Kattis - 8 september 2017 15:45

Idag blev jag chockad!
Sonen var i bråk i skolan. Blir retad ofta och nu även slagen. Har pratat med lärare om det förut.
Men hur som helst. Idag blev jag uppringd av läraren!! Jag blev informerad om händelsen av vuxna på skolan!
Nu ska barnen, de är tre involverade, få gå till rektorn och prata. En och en.
Är i chock!! Skolan har just åkt skyhögt upp i min bok! De visar äntligen att de ser allvarligt på händelser och att de tänker ta tag i det på riktigt!

Nu ska det bara bli av också.
Väntar med spänning.

Av Kattis - 8 september 2017 11:13

Fjärde och sista veckan av lågrepsyräning. Det som först kändes så lätt och snabbjobbat har nu tagit ut sin rätt. Känner mig trött och sliten i gymmet. Kraftlös.
Nästa vecka börjar jag en fyraveckors period med lågreps. Set om 15-18 rep.
Funderar till och med på att låta huvudövningarna ingå i samma plan. Annars körs de ju alltid i 3-5 reps.
Måste forska lite.

Men trött är jag. Väldigt trött.

Så här ser min träningsdagbok ut. Övningarna som innehåller en stång får tillgodoräkna sig 5kilo extra. För stången väger drygt det.
Jag har jobbat med träningsdagbok i flera år och det är kul att kunna gå tillbaka och se hur det såg ut för länge sen. Plus att man kan utvärdera och se hur det gick vid perioder som jag vet att jag varit sjuk på, bortrest på eller mått dåligt i på annat sätt.
Man lär sig känna sig själv.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards