En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 21 februari 2020

Av Kattis - 21 februari 2020 22:29

Idag har jag hunnit med att flörta mig gratis in på stans snyggaste betaltoalett, rätt snyggt toalettbiträde(heter det så?) också. Gick ju inte att betala med kort med pinkod. Alltså hallå?!
Fått hjälp av världens bästa säljare. Han charmade barnen fullständigt samtidigt som han servade mig med byxor i omklädningsrummet. Köpte byxorna. Skitsnygga!
Fått tag i en ny inspirerande skrivbok. Gryffindor! Urtjusig! Scifi-bokhandeln i gamla stan är så värt ett besök. Jämt!
Sett min man köpa något till min fjortonåring som jag låtsas som att jag inte såg. Vassa saker är onödiga, även för balla tonåringar.
Tuggat i mig en Guinness, svept en hel stek och intagit kakaokvoten för en månad. Jag är mätt nu! Jättemätt.
Nu kommer jag sova gott och är förhoppningsvis hungrig till morgonens hotellfrukost. Den bästa lyxen som finns!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards