En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 28 februari 2020

Av Kattis - 28 februari 2020 18:19

Denna fredag var alldeles väldigt välkommen. Jag är trött ända in i själen.
De senaste träningspassen har varit katastrofalt dåliga. Styrka och kraft har varit som bortblåsta. Så även under dagens pass.
Försöker att inte lägga någon större vikt vid det, för det kan ju va så ibland. Och även om jag kan fundera kring orsaken, kan det vara begravningen och sorgen kring det som stökar eller var jag befinner mig i min månadscykel, så spelar det ju ingen roll egentligen i det stora hela. Det är som det är och det är bara att ta sig igenom.
Förhoppningsvis vänder det snart.

Men nu är det fredag. Träning gjord och middagsdisken avklarad. Hunnit fixa tvätten dessutom.
Nu sitter jag med en stor kaffe latte, koffeinfri, i soffan och känner att jag skulle lätt kunna somna snart. Ska hitta nåt lättsmält på tvn att vila ögonen på bara.

Skön fredag alla.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards