En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Kattis - 3 december 2011 21:12


Förmiddagen spenderades dansande på mattan ;-)


Vi hade träningsläger med mma-tjejerna. Dock fick jag inte möjlighet att vara med hela dagen, men ett par timmars rullande fick jag ihop åtminstone.

Jag lyckades med att få till en rejäl flip idag! En bryggning som fick min motståndare till väders, om jag säger så =-)

Den gav mig både beröm och en ordentligt god känsla inombords!

Jag må se ut som en liten fjant, men jag kan minsann jag med! 


Eftermiddagen var fifflandes i storpojkens rum.


Jag kan nu så gott som kalla mig färdig där inne.
Och man kan lugnt påstå att det finns en gosse som tycker att jag borde varit klar för länge sen! Men det är det där med att lyckas få in den rätta känslan det hänger på. Det krävs lite prylar och varierande materialval för att lyckas med det...

Om jag imorgon, mellan kurser och julklappsinköp, lyckas med att få upp det sista på väggarna så tänker jag låta gossen komma in. Få återfå sitt rum...

Åh, så kul det ska bli att få se hans min. Se vad han tycker =-)


Dessemellan har jag varit nära att blåsa bort vid åtskilliga tillfällen. Iaktagit hur min älskade lilla fyrbenta sett till att få sin nya roliga leksak fram ur lådan (med hjälp av en eller annan minimänniska), underbart hur hans lilla hjärna jobbar och figurerar ut hur han ska få den lilla personen att närma sig lådan och sen fatta att han vill ha nåt i den=-) 


Dagen avslutades gosandes med tusenfotingen i soffan


Kan gott kalla familjen för tusenfoting även då de minsta två låg till sängs.... 


Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards