En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Kattis - 6 augusti 2012 21:09


Tröstar mig med en kopp te. 

Jag är inne i en konflikt. Med min kropp.

Mycket har man att säga till om med sig själv, men när det kommer till de där nedrans hormonerna, så kan man bara snällt ställa sig åt sidan och låta de löpa sin egen väg. Och de kan vara nog så bråkiga för mig ibland....

Just nu har de bestämt sig för att släpa mitt bäcken ur funktion. Sitter säkert någonstans och fnittrar förnöjt, skadeglada över att ha fått gossmor på fall.

Jag visste det redan innan träningen ikväll, men under uppvärmingen märkte jag att det gick inte att bortse ifrån. Det fick bli lite styrka, och knappt det...

Rackarns!

Av samma orsak uteblev gårdagens löprunda. Jag som önskade göra milen :(

Nåja, bara och vänta ut...


Eftermiddagen njöt jag desto bättre av. LIten gosse på magen och en slummerstund i hammocken. Så underbart!

Får det nog bli en repris på. Om jag blundar riktigt hårt och stänger ute alla ljud förutom de av lövens rassel i vinden, kan jag nog tänka mig ut i skogen någonstans.

Undrar hur många höns man behöver ha för att vara självförsörjande.....?



Innan håret åkte av.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards