En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Kattis - 31 augusti 2012 10:56

Lite mör i kroppen, men inte alls så mör som jag skulle önskat.

På grund av ändrat schema på klubben ligger nu judon och bjj direkt efter varandra, vilket ger med sig ett dubbelpass på två och en halv timme. Två dagar i veckan blir det ett sådant pass. Det gäller att klara sig igenom det, på ett sätt så att man lyckas ta till sig alla tekniker och utföra dem ordentligt. Och inte låta tröttheten göra så att man bara rafsar igenom allt...

Det är lite mastigt med två och en halv timme på raken. I tisdags blev jag så kolosalt illamående att jag fick lägga av efter två timmar! Det gick inte.

Men igår så tog jag med mig sportdrycken, som jag struntade i sist, och det var en rejäl skillnad! Inget illamående alls. Men sen tog jag det lugnt med alla kullerbyttor och snurrar också...


Undrar lite om det är sämre att träna två dubbelpass i veckan istället för fyra enkelpass. Känner mig lite snuvad på två träningsdagar... Fast jag kan lägga till ett nyinlagt måndagspass. Om jag kan få in det i schemat hemma. Sen har jag ju helgpassen...


Liten Freja sover gott efter morgonens bilträning och dammsugarrally. Elvis har tråkigt. Storebror är ju på dagis igen!

Nu har han varit där alla dagar den här veckan, bara för att komma in i det ordentligt. Sen blir det inte mer än tre.

Och mamma har ju bara städat hela förmiddagen, hon är supertrist!

Men glad! För nu är golven skinande rena och tvätten fixad.

Nu tar jag helg...


Ha det gott!



Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards