En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Kattis - 9 juni 2009 08:34

Ont har jag i hela kroppen så jag knappt kan gå! Igår körde tränare M med oss ordentligt. Han gav oss ett fyspass som kallas hundra. Situps, armhävningar, knäböj med en tiokilos vikt i famnen och tålyft. Det värsta är tålyften, det gör så ont till slut så man skriker....

Men, men, nog gör man som han säger.

Nya handskar hade jag ju med mig. Svarta i skinn. Svettig blev jag ju naturligtvis också och därmed även alldeles svart om händerna. Ska det vara så? Känns som jag gjort ett dåligt köp....

De har ju slutat visa något att se på tv kvällstid nu till sommaren. Som vanligt. Igår blev det CSI för vår del. Det ingick ett gäng rejäla brottare i våldshandlingen, och det kändes lite lustigt när jag kunde känna igen mig en hel del i deras teknik. Fast de var lite mer clowniga om jag får uttrycka mig så....


Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards