En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Kattis - 5 mars 2011 22:58

Vinden var allt annat svag när vi stod uppe på lillfjället idag. Det blev till att hålla hårt i tingen. Den minimalt tilltagna lekplatsen lyckades ändå roa en stor del av barnaskaran i många timmar. Och lillElvis bara sov och sov. Den friska (stormen) luften verkar sövande. Själv har jag inte stått på ett par skidor sedan jag mejade ner några staket och en skidskolärare för en sisådär halv evighet sedan. Och det är inte något jag ämnar underhålla övriga backgäster med någonsin mer heller! Men att bli underhållen av gossar, som ges möjligheten att lära sig förstå tjusningen med slalom, är allt annat än tråkigt! Dock var det endast två gossar som var villiga att testa. Och det var inte helt gnällfritt det heller till en början. Men sen så! Gossmor kunde till sist sitta med varm kaffeslurk, efter obligatorisk grillkorv, och skåda två gossar och en gubbe som på egna fötter tog sig både upp och nerför backen. Barnbacken det vill säga… Men det är absolut gott nog!

Av Kattis - 5 mars 2011 14:57

Bildbevis

 
Av Kattis - 5 mars 2011 10:20

Hoppas ni alla får njuta lika mycket av solen idag

 
Av Kattis - 5 mars 2011 07:40

Bastubad och skrubbning var gårkvällens underhållning. Riktigt skönt faktiskt. Gubben var mer än nöjd efter all sin tid på fyrhjulingen och dåsade i soffan framför fånig film. Skratt bjöd den på. Nu börjar det vaknas igen och frukost bör väl snart dukas fram. Så denna dags äventyr kan börja. Kan hända vi hamnar på skidor…

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards