En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Kattis - 5 oktober 2010 08:40

Björkarna utanför har riktigt besvärligt idag. Höstblåsten sliter i deras arma grenar så det ser ruskigt ut. 

Äldsta gossen ska ut i stormen och orientera sig i de lokala buskagen. Förhoppningsvis kan skogen hjälpa till att hålla undan de värsta vindarna..... Så pojkarna inte drar till väders.


Sovmorgon blev gossen tillåten att ha också. Då han kunde ta sig till samlingsplatsen själv innan det var dags för avgång.

Men snurriga mamman visslade upp hela barnaskaran som vanligt, utan minsta respekt för att några extra timmars sömn så där mitt i veckan kan vara ganska gemytligt!

Suck! Hur många skruvar behövs det egentligen för att hålla ett huvud på skaft!?

Mina har nog rasat av under förlossningarna......


Han kunde få ligga i soffan och mysa med några värmande koppar te istället.

Inte fy skam det heller......


Själv ska jag snart packa in de hemmavarande barnen i bilen för en tripp till bvc, där mätning och inprickning i alla möjliga diagram ska genomföras.

Alltid lite kul.....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards