En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Kattis - 22 oktober 2010 11:49

I arla morgonstund väcker rara maken mig kärleksfullt med det fantastiska upplysandet om att världen utanför fönstret var vackert vit! I mitt inre speglades genast det virvlande snöstormandet som rådde utomhus. Viss känsla av panik yr runt inom mig. Blandad med ren och skär ilska, en ilska som genom att inte kunna riktas mot utomstående, istället studsas mot egen person och förstärks. Jag har ju fortfarande inte hunnit fixa vinterplagg åt äldsta gossen eller snökängor åt någon av de tre största! Och vinterdäck ska vi inte ens tala om..... Hur kan det vara så svårt att ta sig fyra mil för att handla något som är så nödvändigt?! Men det är klart, med aktiviteter tis, ons, tors kväll och inte en ledig helg sen mannaminne, minskar möjligheterna något. Speciellt som gossen som ska ha plaggen vill vara med och välja själv. Så att dra iväg under förmiddagen blev uteslutet. Men jag är lik förbenat rejält arg på mig själv. Jag borde ha fixat det för länge sen! Får väl säga som alla andra år, att nästa år, då ska jag vara ute i god tid......!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards