En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Kattis - 24 september 2010 18:12

Usch, så jag skäms för mina dåliga och fåtaliga inlägg på sistone!

Det är nog som det sägs, att när man ammar får man mjölk i huvudet. Eller hur det nu sägs ; )


Jag erkänner att mitt huvud inte precis varit på skaft på sistone.

Lite snurrig och vimsig har jag nog varit......


Inte humörmässigt på topp alltid heller. Tyvärr.


Nu är mannen iväg på roligheter med sin fyrhjuling över helgen.

Helt i mitt samtycke. Men det är klart att det känns tråkigt att vara själv.......


Men ikväll ska jag och Rasmus, Pontus och Simon mysa i soffan till Idol.

Samuel har ju följt med pappa till kusin-bästisen.


De stora är ju så hjälpsamma om jag bara ber dem.

Rasmus vill ju ofta laga mat, och idag bjöd han på soppa och nybakade scones. Mumsigt värre!

Och vi har under kvällen tänkt att få ihop en rabarberpaj, att kunna avnjuta med stora skopor glass.


Så nog får vi till lite fredagsmys även fast det fattas några stycken!

Det är som Rasmus sa, att det känns jättetomt i huset, fast det bara är en vuxen och ett barn borta.

Vi är ju i alla fall fem barn och en mamma kvar.....



Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards