En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Kattis - 3 november 2010 18:15

En mysig stund framför bompa tillsammans med min tre små goa. Trötta och nöjda unnar vi oss en tid av slapphet innan det är dags för kvällens saga. De tre stora fick sig en tur till zoo med pappa för att fylla akvariumet med några nya invånare. Det visade sig plötsligt vara på tok för tomt efter helgens stora rengöring. < - - > Denna morgon spirade ännu ett litet människoliv i denna värld. En liten gosse högt efterlängtad av sina fem syskon. Min kära barndomsvän, som bor alldeles för långt bort, fick en liten bebis.…

Av Kattis - 3 november 2010 12:33

Lillördag med enbart ruskväder i sikte. Skogsturen blev utbytt mot bullbak och kompislek. Gårdagen avslutades med ett möte i skolan gällande ogillande kring klassbeteende. Åtgärder ska tas och gossen är villig att se hur det artar sig. Sen får vi se… Att vi alla, lärare som föräldrar, har olika toleransnivåer när det kommer till vad som passar sig i ett klassrum, är väl naturligt. Fast att det inte framkommer hur stökigt det ändå är i ett tidigare skede står för mig helt främmande! Kan det ibland enbart röra sig om heder?!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards