En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Kattis - 23 november 2010 13:17

Så var stormen över oss....

Ett riktigt uschigt väder, om man kan uttrycka sig så.

Ändå fick jag mig en kort sväng ner på stan och in i lilla inredningbutiken.

Jag var på jakt efter röda tofsar att hänga i mina soffrumsgardiner, för att ge dem lite mer julkänsla. Tofsar a´la Maria Montazami.....(hihi)

Men de röda var helt slut. Det fick bli ett par i en grålila ton istället.


Igår var det ännu mer shopping. 

Mor min och jag brukar ta en julklappsrunda för att hon ska få hjälp med inköpen till alla barnen. Det är ju till och med svårt för mig, så hur lätt kan det då va för henne?!

I år beslutade vi att hon endast skulle ge mjuka paket åt allihop.

Helt i min smak! =-)

Vi gick in på en butik jag känner mig trygg med sortimentet med. Och sen var det bara att plocka, set till barn efter barn........


Rätt skojsigt så där i all sin enkelhet! ; )

Snygga plagg hittade vi också!


Lite grejer tog jag själv på stående fot till de små dessutom.


  


Byxorna kommer knappast till sin rätt på bilden. Men är inte tröjan söt så säg!?

Jag som är tokig i lussebullar också. Kan lätt äta ett flertal var kväll nu i jultider....Tyvärr...


Lillemannen växer och frodas.

Har börjat gå med på att ligga stundvis på magen och försöker kika sig omkring så gott det går.


  


  


Men denna kameran är ju vedervärdigt dålig inomhus!!

Så tråkigt!

Bilderna ute blir bra så det räcker, men inne.....


Borde väl lära mig lägga in bilder på datorn från den riktiga kameran istället.

Säkert lika lätt som från "fånen".


Idag blir det nog till att stoppa in allihop i bilen ännu en gång, för att de två äldsta ska slippa traska i den här stormen. 

Hua mig, sånt väder vi har!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards